woensdag 23 mei 2012

Mediumschap & Trancehealing deel II start binnenkort

It doesn’t matter what you’ve heard.
Impossible is not a word, just a reason not to try.
Author unknown

De aparte cursussen Mediumschap-basis, Mediumschap-verdieping en Trance-healing zijn onlangs samengevoegd tot de cursus Mediumschap & Trance-healing (MS&TH) deel I, II en III. De Nieuwe Tijd vraagt een meebewegen met wat zich aandient en ik voelde deze twee in mijn praktijk steeds meer samenkomen, vandaar de combinatie.

Op zaterdag 2 juni a.s. start het tweede deel van de cursus waarin het healing aspect centraal staat. Hiertoe maak je dieper contact met je healinghelpers en oefen je verschillende healingtechnieken op en met elkaar...

De essentie is trance-healing ofwel healing vanuit de trance of afstemming. Je bent als het ware het kanaal voor helende energie. Hiervoor is een zuiver contact met de Lichtwereld nodig. Naast de healing staat ook dit zuivere contact in het tweede deel centraal staat en zullen we dit aan de hand van verschillende oefeningen steeds verder verfijnen.

Heb je in het verdelen een van de cursussen 'oude stijl' gedaan en wil je je verder ontwikkelen?
  • Als je de cursus Mediumschap-basis hebt gevolgd, dan kun je je pad vervolgen met MS&TH II.
  • Heb je de cursus Trance-healing gedaan dan kun je vervolgen met MS&TH deel I en daarna eventueel deel III. Deel II sla je dan over.
  • Heb je zowel Mediumschap-basis als de cursus Trance-healing gedaan, dan kun je vervolgen met MS&TH deel III.
Wil je wat meer weten over de cursus MS&TH en vraag je je af of het wat voor je is? Op maandag 27 augustus van 20-22 uur een introductieworkshop MS&TH gepland. Hierin kun je al je vragen kwijt en maak je kennis met mij en mijn werkwijze. Deel I van de cursus gaat vervolgens op 8 september van start.

Speciaal op verzoek van de groep die eerder dit jaar deel I volgde ;-) is er dit jaar nog een deel II ingepland vanaf 22 september. MS&TH deel III tenslotte start op 24 november.

Je vaardigheden kun je tussentijds altijd komen oefenen in een van de Cirkels.

Belangstelling? Nadere informatie inclusief alle data vind je op de website. Daar kun je je ook inschrijven.

Van hart tot hart,
Germaine Domatilia

2 opmerkingen:

  1. jammer dat ik de eerste niet heb meegemaakt, moet ik nu wachten tot een nieuwe start/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. anderzijds denk ik, is er niet ook een weg door zelf ontdekking en zelf verwerking om tot mediumschap en healing schap te komen.
    regelmatig heb ik het gevoel dat ik het toch echt allemaal alleen moet ontdekken, het is in mij aanwezig het moet alleen toe gelaten worden, of sla ik nu de plank volledig mis?

    BeantwoordenVerwijderen