zaterdag 21 juli 2012

Nieuws uit de praktijk - Welkom in de Nieuwe Tijd...

Namaste!
The Light of God in Me recognizes and honors
The Light of God in You,
And in that recognition is our Oneness...

Genietend van de Zon die zich vandaag even liet zien tussen de buien door, realiseer ik me dat het al een behoorlijke tijd geleden is, sinds het verschijnen van de laatste nieuwsbrief. En wat is er veel gebeurd in de tussentijd. Intens, onstuimig en veranderlijk, ik kan het niet anders noemen... eigenlijk net als het weer de afgelopen dagen.

Hoewel ik in gedachten weet dat er steeds minder buiten onszelf is om aan vast te houden, zijn dat 'weten' en dit 'ervaren' toch twee heel verschillende dingen. Wanneer iets wat bekend is, werkelijk wegvalt of verandert, brengt dat toch onwillekeurig onzekerheden met zich mee. Een dynamiek en een dimensie die je van tevoren niet kunt bedenken... althans, ik niet.

Onverwachte gevoelens en emoties die worden aangeraakt, opgedrukt, om opnieuw of op een diepere laag gezien te worden en doorleefd, in plaats van weggeschoven. Vol er doorheen gaan, dat is wat de Nieuwe Tijd vraagt! Steeds sneller wordt alles wat niet aan waarheid raakt, niet op Liefde gebaseerd is, uitgezuiverd. Op de meest wonderlijke manieren. Om je heen kun je dit ervaren door de soms schokkende gebeurtenissen die je diep raken of danig uit balans brengen.

Hoe je hiermee omgaat, verschilt uiteraard per individu. Sta je wat bewuster in het leven, meer in verbinding met je Hart, dan weet je dat alle onstuimigheid groeistuipen zijn op het pad dichter naar jezelf, naar heelheid, naar transparantie. En weet je dat - hoe moeilijk de omstandigheden soms ook zijn - achter alles wat je meemaakt een diepere betekenis schuilt en een kracht die weer bij je terug mag komen.

Een betekenis die je wellicht niet meteen kunt doorgronden, maar wel kunt voelen. Een betekenis waarvan je weet dat die vroeg of laat naar je bewustzijn komt. En dat je door deze - soms pijnlijke - ervaringen, dichter wordt geleid naar het Wezen dat jij in essentie bent, naar je eigen Goddelijkheid. Intens, intensief, tegelijkertijd mooi, verdiepend, dierbaar en... onstuimig.

Begin mei dienden zich ook bij mij de eerste woelige baren weer aan: na terugkomst van een echt geweldig mooie, maar ook super intensieve week in Frankrijk. Samenwerkingverbanden en vriendschappen die scheuren vertoonden daar waar ze onzuiverheden in zich droegen, hetzelfde in familierelaties en als klap op de vuurpijl een aantal prachtige zielen die besloten hun weg vanaf de andere kant van de sluier te vervolgen.

Indringende gebeurtenissen die me even flink uit balans brachten. Verdriet, boosheid en angst aanraakten. Op plekken waar ik ze zelf niet had vermoed. De uitdagingen ben ik aan gegaan, met in mijn Hart het rotsvaste vertrouwen dat niets voor niets gebeurt en dat de onderliggende boodschap en kracht zich zou openbaren, en dat gebeurde ook.

De verwijdering van een dierbare vriendin stelde me in staat om stukken die diep in mijn onderbewustzijn lagen te zien en te helen, diep verborgen stukken die te maken hadden met het nog vollediger omarmen van mijn eigen vrouwelijke kracht. Diep vrouwelijke aspecten die zich op deze wijze een weg terug naar het bewustzijn baanden.

Om later, opnieuw op zeer indringende wijze te worden aangevuld met een aantal diep verborgen mannelijke aspecten, die zich openbaarden na het overgaan van een prachtige ziel. Een ziel die bij leven vele Harten opende een aanraakte en dat nu, na zijn overgaan, nog steeds doet, vanuit die andere dimensie...

En dat is waar het voor mij in deze tijd om draait.. het diep, dieper, tot in het diepst van je wezen helen van jouw wezen. Alle disharmonie daaruit wegsnoeien. Want disharmonie in jezelf betekent disharmonie om je heen, in jouw creatie. Waar je harmonie en balans ervaart in jezelf, in het mannelijk en het vrouwelijk, de naar binnen en de naar buiten gerichte stroom, in geven en in ontvangen, ben je in staat jouw leven op aarde steeds meer vorm te geven en schep je harmonie om je heen.

Ben je zelfs dankbaar voor de disharmonie die je tegenkomt op je pad omdat je weet dat je door hier doorheen te gaan, het pad effent naar het nog verder en dieper omarmen van je eigen kracht, je eigen Goddelijkheid. En ben je de zielen die je hierbij helpen door je dit te tonen oprecht en vanuit het diepst van je Hart dankbaar voor hun verborgen geschenken... Kun je die verloren gewaande kracht weer belichamen...

Ik wens een ieder daarbij moed, vertrouwen, liefde, kracht en wijsheid toe...

En, welkom in de Nieuwe Tijd... ;-).

Van hart tot hart,
Germaine Domatilia

AGENDA

(Meditatie & Healing-)Cirkels
In het nieuwe seizoen gaat de opzet van de cirkels wijzigen. Meer informatie volgt...
Woensdag 5 & 19 september, 3 & 31 oktober, 14 & 28 november en 12 december van 19.30-22 uur

Introductieworkshop Mediumschap & Trancehealing
maandag 27 augustus a.s.
van 20-22 uur

Cursus Mediumschap & Trancehealing I
Om in je innerlijke kracht te komen...
start zaterdag 8 september a.s.

Cursus Mediumschap & Trancehealing II
Waarin trancehealing centraal staat...
start zaterdag 22 september a.s.

Cursus Mediumschap & Trancehealing III
Voor verdieping in het contact, de boodschap en de healing...
start zaterdag 24 november a.s.

Informatie & inschrijven
www.germainedomatilia.nl
germaine.domatilia@planet.nl

KORT NIEUWS

Activiteiten najaar
Het kan haast niet uitblijven of de veranderingen die gaande zijn, brengen ook de nodige veranderingen in de activiteiten met zich mee. De agenda is dan ook nog niet compleet en nadere informatie over de opzet van de cirkels komend seizoen volgt nog. Gelukkig kan ik me hier de komende periode in alle rust over buigen. Wat de activiteiten betreft: houd de nieuwsbrief, de website en mijn blog in de gaten.

Stichting Kyuchi
Via de Nederlandse stichting Kuychi stroomt inmiddels vanuit de praktijk een gedeelte van de verdiensten aan de Munay-ki en de Munay-ki Verdieping terug naar Peru. De stichting stelt geld beschikbaar aan de stichting Niños del Arco Iris in Peru waar - dankzij de Nederlandse Helena van Engelen en haar team - verwaarloosde kinderen een thuis vinden. In de Heilige Vallei van Cusco geeft zij deze kinderen dagelijks onderwijs, medische zorg en een maaltijd. En daarmee een toekomstperspectief, eigenwaarde en levenslust.
Blij dat ik daar vanuit mijn praktijk een bijdrage aan mag leveren. En eigenlijk jij dus ook ;-).

Inspirerende films...
Een hele mooie video over een autistisch meisje dat een manier vindt om zichzelf uit te drukken en daarmee mijn eigen ervaring bevestigd, wanneer ik met autistische kinderen werk.
Andere aanrader: Thrive, een film over de 'waarheid achter de waarheid'. Indringend maar ook duidelijk toont Thrive aan hoe achter de schermen wordt omgesprongen met onze vrijheid en onze universele rechten.

Nadere informatie & inschrijven activiteiten:
www.germainedomatilia.nl

INSPIRATIE
A loving person lives in... a loving world.
A hostile person lives in... a hostile world.
Everyone you meet is your mirror...
~ Ken Keyes Jr. ~


Meer inspiratie?
Word mijn vriend op Facebook, volg me op Twitter of LinkedIn, of neem eens een kijkje op mijn blogspot!

Voel je vrij om dit bericht te delen met geïnteresseerden...

1 opmerking:

  1. Heel herkenbaar en toch is jouw verhaal heel uniek. Dank dat je het wil delen. Er borrelt een diep respect op voor jouw. Je bent zo mooi!
    Lieve zoen

    BeantwoordenVerwijderen