vrijdag 31 augustus 2012

Healing & Meditatiecirkel 5 september a.s.: De Keuze voor het Licht...

Pas wanneer het licht weer verschijnt, realiseren we ons dat we hebben geleefd in een wereld vol schaduwen.
Star Traveler's 13 Moon Almanac of Synchronicity

Op woensdag 5 september a.s. staat alweer de eerste Healing & Meditatiecirkel van het nieuwe seizoen gepland.

En om maar meteen goed te beginnen en een intentie te zetten gaan we aan de slag met de Keuze voor het Licht. Begin dit jaar schreef ik er al over op mijn blog naar aanleiding van een prachtig hulpmiddel dat ons vanuit de Lichtwereld werd aangereikt om de Keuze voor het Licht te bekrachtigen. Inmiddels werk ik ermee in consulten, in Frankrijk en al eerder in een workshop. Nu, zo dicht op de legendarische datum van 21 december 2012 voelt het passend om de cirkels met deze intentie en dus met deze workshop, te beginnen.


Het maakt niet uit of je deze workshop al eerder hebt gedaan of de intentie al eerder hebt uitgesproken. Door deze te herhalen, raak je steeds diepere lagen in jouw bewustzijn en creeer je steeds meer ruimte in jouw wezen. Ook hoor ik terug dat deze Keuze voor het Licht krachtiger en intenser wordt naarmate je hem vaker doet.

Voel je iets kriebelen van binnen? Voel je dan van harte welkom om samen met mij de Keuze voor het Licht nog eens te bekrachtigen.

De investering in jezelf bedraagt 22, deze mag je op de avond zelf contant voldoen. Aanmelden kan via de mail onder vermelding van de datum van de Cirkel, je naam en een mobiel telefoonnummer.

Ik hoop je bij een van deze gelegenheden te ontmoeten.

Van hart tot hart,
Germaine Domatilia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten