vrijdag 31 augustus 2012

Mediumschap & Trance-healing I start zaterdag 8 september a.s.

Mediumschap: een pad van transformatie,
een pad terug naar jezelf...

Op zaterdag 8 september a.s. start de cursus Mediumschap & Trance-healing I. Meer dan een cursus waarin je technieken leert en vaardigheden ontwikkelt, is Mediumschap & Trance-healing een pad van transformatie, van groeien in bewustzijn.

Met gelijkgestemden, werken in de energie, leren, lachen, soms huilen. Gedragen door de energie van de groep, waarin je in korte tijd, grote stappen kunt zetten. Gelijkgestemden, met elk zijn eigen pad, elk zijn eigen proces.

In 3 dagen leer je de beginselen van het kanaal-zijn, transparant. Een kanaal voor boodschappen of helende energieen vanuit de Lichtwereld. Door een zuiver contact met de Lichtwereld en tegelijkertijd als een holle boom...

Op zaterdag 22 september a.s. start deel II waarin het (trance-)healing aspect centraal staat.


In het eerste deel van de cursus leer je een zuiver contact met de Lichtwereld maken en te luisteren naar de stem van je hart. Een zuiver kanaal kun je alleen zijn als je eigen straatje (zo) schoon (mogelijk) is. Tijdens de cursus zal dan ook alles wat jou en een zuivere doorgifte in de weg staat worden uitgezuiverd.

Je hoeft geen praktijk te willen om deze cursus te doen. Het kan even goed zijn dat je na afloop je huidige werkzaamheden voortzet, maar dan op een andere, meer vervullende wijze, meer vanuit je essentie. Want dat is waar we in alle delen van Mediumschap & Trance-healing naar op zoek gaan. Naar jouw wezen, jouw kern en jouw heelheid.

De cursus is vooral praktisch van opzet. Je leert door te doen, te ervaren en door ervaringen uit te wisselen. We werken met geleide meditaties, energieoefeningen en je oefent met elkaar. Zodat je steeds meer vertrouwen krijgt in je kwaliteiten.

Kenmerkend voor de cursus is dat ik me laat leiden door wat zich aandient in het moment en wat er nodig is voor de groep. De Lichtwereld creert een veilige ruimte waarbinnen iedereen kan Zijn. Een ruimte die is afgestemd op de groepsenergie en waarbinnen diepe verbindingen en transformaties tot stand kunnen komen.

In deel I leer je om het contact te leggen met de Lichtwereld en de boodschap en/of energieen zuiver door te geven. In deel II staat het healingaspect centraal en in deel III ga je de boodschappen verdiepen, werk je met verloren Zieledelen en het uitzuiveren van blokkades uit dit of vorige levens.

Belangstelling? De cursus Mediumschap & Trance-healing I start op zaterdag 8 september a.s. van 10 tot 16.30 uur in mijn praktijk in Den Haag. Ik werk met kleine groepen (maximaal 8 deelnemers) dus heb je interesse, meld je snel aan want vol is vol.

Nadere informatie over de cursus en de andere lesdata vindt je op de website. Daar kun je je ook inschrijven.

Misschien tot ziens, op 8 september.

Van hart tot hart,
Germaine Domatilia

PS: hieronder wat reacties van de vorige groep.

Dag lieve Germaine,
Erg bedankt voor de dag gisteren. Geen duizend keer ‘pas op’ en ‘ai ai’, maar in volle vertrouwen ons gewoon laten doen. Ik heb me er zowat de hele dag over verwonderd. Weet je wat ik mij afvraag: was ik voldoende gegrond gisteren? Als ik die vraag aan mijzelf stel dan weet ik dat ik was zoals ik altijd ben als ik in verbinding ga met de lichtwereld, maar er is mij zo vaak verteld dat dit ongegrond gebeurt, dat ik daar een behoorlijke angst heb op gekregen. Maar als ik echt eens zelf voel ... ja dan voelde ik mij heel bewust aanwezig in het moment. Ik voelde mij niet verweg of zweverig. Is dit wat je noemen kan 'gegrond'? Toelaten dat de lichtwereld staat in het moment. Gedaan met heen en weer reizen. Ik voel mij ontzettend energiek ook gisteravond (ik was om half tien thuis en ik voelde mij niet moe). En weet je, de dag zat vol met allemaal boodschappen die zichzelf langzaam decoderen in een 'begrijpen' en vervolgens in een 'weten'. Wat een prachtige vooruitzichten!!
Liefs, anoniem

Lieve Germaine,
Wat een prachtige dag afgelopen zaterdag met fijne medecursisten en onder bezielende begeleiding van jou. Ik vond het fijn dat je mij begeleide en ook nu moet ik wel een aantal drempeltjes over om mijn weg te volgen. De intentie is er, het vertrouwen moet nog groeien. Maar, het voelt goed, heel goed. Als de hele bups naar school/werk is, rust, zitten, ontspannen, ABC en ... wordt er plaats gemaakt voor verwondering met name in het voelen. Ik ben blij dat je op mijn pad bent gekomen en ik wil graag verder ontwikkelen ook al heb ik nog een lange weg te gaan. Ik moet nog even geduldig zijn, want de volgende cursusdag duurt nog een poosje. Maar, misschien tot binnenkort op een cirkelavond.
Lieve groetjes, anoniem


Heej lieverd,
Ik vond afgelopen zaterdag een super mooie dag, wat heb je een super fijne energie neer gezet. Ik ben aan het oefenen geslagen en ook al lukt het niet helemaal, heb ik wel het gevoel dat het gaat komen.. Vertrouwen is voor mijn het sleutel woord...... Die zuiverheid en warmte van jou is heeel prettige ervaren als cursist en gewoon als mens....
Anoniem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten