vrijdag 31 augustus 2012

Open Dag Djoj op 2 september a.s. in Rotterdam

 
A.s. zondag ben ik aanwezig op de Open Dag van Centrum Djoj in Rotterdam. Om 12 uur geef ik een introductieworkshop Munay-ki en om 19 uur een introductieworkshop Healing & Meditatiecirkel.
Een mooie gelegenheid om kennis te maken. Kom je ook?


Naast de dinsdagen in Breda bij Centrum Zuiderlicht, kun je met ingang van 6 september a.s. op donderdag ook in Rotterdam bij me terecht voor persoonlijke sessies, inwijdingen in de Munay-ki en Healing & Meditatiecirkels.
 
Op 20 september a.s. start in Djoj de Munay-Ki, het pad van heelwording van de Inca's. Een prachtig en krachtig hulpmiddel om te worden wie jij in Wezen bent. Je ontvangt 9 inwijdingen waarmee je op energetisch niveau, een transformatieproces start.
Met elke inwijding open je een nieuwe deur in je proces van versnelde evolutie naar bewustwording, onvoorwaardelijke liefde en naar wie en wat je in Wezen bent. Naar de passie om je ware bestemming te kunnen manifesteren en volledig in harmonie te kunnen leven. Telkens dichter bij het bewustzijn van eenheid. Voor meer informatie over de Munay-ki verwijs ik je graag naar mijn website.

Op 27 september organiseer ik de eerste Healing & Meditatiecirkel in Djoj: de Keuze voor het Licht waarin we werken aan het vrijmaken van delen van jou die nog in duisternis gebonden zijn en je wellicht in het hier en nu belemmeren om een volgende stap te zetten in je persoonlijke en spirituele ontwikkeling. Deze informatie staat ook op mijn blog. Nu kun je het vrijmaken van deze oude banden ook ervaren in de vorm van een workshop. Voel je welkom!
 
Om alvast wat van deze sferen en energieen te proeven, ben je a.s. zondag van harte welkom op de Open Dag van Djoj, dus misschien tot dan, ik zie ernaar uit!
 
Hartegroet,
Germaine Domatilia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten