zaterdag 1 september 2012

Nieuws uit de praktijk - De energie van... het Nu

If you are depressed, you are living in the past.
If you are anxious, you are living in the future.
If you are at peace, you are living in the present.
Lao Tzu

Het is ongelofelijk maar de zomer loopt alweer bijna ten einde. De vakanties zijn achter de rug en de voorbereidingen voor het komende seizoen zijn in volle gang. Veel veranderingen, in de vorige nieuwsbrief schreef ik het al. Veranderingen die in de zomer vorm hebben gekregen en zich nu graag willen manifesteren.

Na alweer vier jaar in de veiligheid en geborgenheid van mijn eigen praktijk, is het nu blijkbaar de tijd om mijn vleugels verder uit te slaan... Qua locaties en activiteiten. Want vanaf september kun je voor sessies en workshops ook buiten Den Haag bij me terecht. Op donderdag in Centrum Djoj in Rotterdam en op dinsdag in Zuiderlicht in Breda.


Wat hier allemaal bij komt kijken, had ik van te voren weer eens niet bedacht: Open Dagen, de website aanpassen, nieuwe folders maken, teksten aanleveren voor hun websites, etc. etc. Kortom: spannend, hectisch en druk, erg druk...

Het mooie is dat als je eenmaal het pad van bewustzijnsontwikkeling bewandelt, het steeds makkelijker wordt om hiermee om te gaan. Steeds beter voel je aan wanneer je door de Lichtwereld wordt uitgenodigd om weer een stapje dieper te incarneren in de stof. Vaak op die momenten dat het allemaal even 'niet zo lekker loopt'.

Steeds duidelijker voel je dat je weer even op de proef wordt gesteld... hoe ga je hiermee om? Welk pad kies je? Die van het hoofd met stress en onrust, of die van hart en laat je je meevoeren op de stroom. Kom je al die 'schijnbare toevalligheden' tegen en voel je de beweging van van jouw Wezen terug naar zijn eigen natuurlijke stroom... welke dat ook is...

Gelukkig wordt het ook steeds makkelijker om mee te bewegen met die stroom. Verontrustende gedachten te laten zijn voor wat ze zijn en je gevoel te volgen ondanks de buitenwereld. En dan voel ik die glimlach diep van binnen opborrelen. Die glimlach die voortkomt uit de wetenschap, diep verbonden en diep verankerd te zijn. Weer zo'n toevalligheid op mijn pad, weer zo'n wondertje... blij dat ik ze inmiddels zie... en wat kan ik daar toch van genieten!

Het maakt het leven zoveel makkelijker als er iets tegenvalt of er iets vervelends gebeurt. De kalmte, dat diepe gevoel van verbinding en koestering van binnen. De wetenschap dat de ook betekenis van dit voorval duidelijk zal worden op de juiste plaats en op het juiste moment.

En de dankbaarheid die je dan kunt voelen voor de ander die je misschien kwetst of beledigd. Het weten dat hij of zij een spiegel is. Iemand die mij is en mij laat zien wie ik ben. De stukjes in de spiegel die nog niet zuiver zijn... Zoals ik jou ben en jou toon wie jij bent. Zodat we allebei mogen groeien. Steeds dichter naar wie we in essentie zijn... Een.

Wat een rust en wat een vrede brengt die wetenschap met zich mee. 'If you are at peace, you are living in the present.' Wat een waarheid...

Van hart tot hart ♥ en,
In Lak'ech - 'Ik Ben Een Andere Jij'...
Germaine Domatilia

AGENDA

Open Dag Centrum Djoj Rotterdam
zondag 2 september a.s. introductie-workshops om 12 en om 19 uur.

Healing & Meditatiecirkels - praktijk Den Haag
Woensdag 5/9, 3/10, 14/11 & 12/12 van 19.30-22 uur

Cursus Mediumschap & Trance-healing I
Om in je innerlijke kracht te komen...
start zaterdag 8 september a.s. 3 dagen van 10-16.30 uur

Lichtcirkels - Den Haag
Woensdag 19/9, 31/10 & 28/11 van 19.30-22 uur

Munay-ki workshops in Djoj - Rotterdam
Start donderdag 20 september a.s.,9 avonden van 19.30-22 uur.

Cursus Mediumschap & Trance-healing II
Waarin trancehealing centraal staat...
start zaterdag 22 september a.s. 3 dagen van 10 - 16.30 uur

Healing & Meditatiecirkels - Zuiderlicht Breda
Dinsdag 25/9, 23/10, 27/11 & 11/12 van 19.30-22 uur

Healing & Meditatiecirkels - Centrum Djoj Rotterdam
Donderdag 27/9, 25/10, 22/11 & 20/12 van 19.30-22 uur

Munay-ki Verdieping
Start maandag 22 oktober a.s.,
2 maandagavonden in Den Haag & 2 zaterdagen in Chaam

Cursus Mediumschap & Trance-healing III
Voor verdieping in het contact, de boodschap en de healing...
start zaterdag 24 november a.s.,3 dagen van 10 - 16.30 uur

Informatie & inschrijven
www.germainedomatilia.nl
germaine.domatilia@planet.nl

KORT NIEUWS

Activiteiten najaar
De agenda voor het najaar is al aardig gevuld. Nieuw zijn de cirkels in Rotterdam en Breda. En in Rotterdam start binnenkort ook een Munay-ki groep. De verdieping van de Munay-ki is ook weer ingepland, vanaf 22 oktober in Den Haag en in Chaam.

Sessies in Zuiderlicht en Djoj
Vanaf september kun je op dinsdagmiddag in Zuiderlicht in Breda en op donderdagmiddag in Djoj in Rotterdam bij me terecht voor persoonlijke sessies en/of individuele inwijdingen in de Munay-ki. Voel je ook daar welkom!
Ik hoop je binnenkort bij een van de activiteiten te ontmoeten. In Den Haag, Rotterdam of Breda :-).

Nadere informatie & inschrijven activiteiten:
www.germainedomatilia.nl

INSPIRATIE

HE SUPPORTS THEM BOTH,BUT SHE GIVES THEM BALANCE
"A woman's highest calling is to lead a man to his soul, so as to unite him with Source. Her lowest calling is to seduce, separating man from his soul and leave him aimlessly wandering.
A man's highest calling is to protect a woman, so she is free to walk the earth unharmed. Man's lowest calling is to ambush and force his way into the life of a woman."
- Cherokee Proverb

Meer inspiratie?
Word mijn vriend op Facebook, volg me op Twitter of LinkedIn, of neem eens een kijkje op mijn blogspot.

Voel je vrij om dit bericht te delen met geïnteresseerden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten