dinsdag 26 februari 2013

De Keuze voor het Licht revisited...

What hurts you, blesses you.
Darkness is your candle.
Rumi
 
Tijdens de eerste Healing & Meditatiecirkel van dit jaar, kreeg ik een nieuwe tekst door om expliciet de keuze voor het Licht te maken.
Deze aangepaste tekst luid nu als volgt:

Ik spreek nu de volgende belofte uit voor mezelf:
Ik, ……… (je naam) verbreek nu al mijn oude afspraken, contracten en beloften,
Ik, ……… (je naam) kies ervoor om in dienst te staan van Licht en Liefde.
Ik dien nu het Licht.
Alles wat donker en zwaar is, koppel ik nu los en neem ik dankbaar en liefdevol op in het Licht van mijn Bewustzijn,
Zodat het deel uit kan gaan maken van mijn Heelheid,
En dit alles veranker ik nu in mijn systeem.

Lees hem eerst rustig moment door en voel wat dat doet in je lichaam. Stem je vervolgens af op je Hart en voel of het goed voelt om je hiermee te verbinden. Zo ja, spreek dan de gehele tekst hardop uit en neem opnieuw even de tijd om te doorvoelen wat dit doet in je lijf, in jouw Wezen…

Weet dat als je op weerstand stuit in het lezen van deze tekst, dit waarschijnlijk afkomstig is van een deel van jou dat de schaduwzijde verkiest boven het Licht. Weet ook dat jij deze ronde aan het stuur zit en dat jij deze keuze maakt. Een bewuste keuze waarmee je je eigen Meesterschap weer oppakt.
 
Meer informatie over dit fenomeen vindt je bij 'De keuze voor het Licht, de keuze voor Liefde...'. Sinds enige tijd organiseer ik ook Healing & Meditatiecirkels waarin we met dit gegeven werken. Bijzondere cirkels altijd.
 
Laat graag een reactie achter over wat het uitspreken van deze tekst met je doet. Veelal voelt het alsof je een jas uitdoet ;-)
 
Van hart tot hart,
Germaine Domatilia
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten