maandag 18 februari 2013

Healing & Meditatiecirkel - Energetisch uitzuiveren invloeden vaccins...

Your physical body loves you unconditionally.
Even if you judge your body, even if you reject it and don't like it,
your body is completely loyal to you.
don Miguel Ruiz

In deze Healing & Meditatiecirkel werken we aan het energetisch uitzuiveren van de invloeden van vaccinaties.

Zo'n anderhalf jaar geleden mocht ik op niet mis te verstane wijze ontwaken tot de waarheid achter vaccinaties. Mijn waarheid wel te verstaan. Op zoek naar een manier om de invloed van vaccins uit te zuiveren, kwam de Lichtwereld onmiddelijk te hulp. Ik scheef hierover in het Energetisch uitzuiveren invloeden van vaccins...

Omdat deze energieen in deze tijd dieper mogen aarden, organiseer ik een Healing & Meditatiecirkel waarin we specifiek met dit veld aan de slag gaan.

Tijdens de workshop bouwen we in de groep een veld op waarbinnen jouw wezen de energetische beperking achter kan laten die deze vaccinaties met zich meebrengen. Ook als je je in het verleden al eens hebt laten ontstoren, kun je merken dat je weer op diepere lagen verstoring in je energieveld los mag laten. Bovendien werken we in en met de groepsenergie waardoor we net weer een stapje verder en dieper kunnen gaan...

Wil je de informatie op een nog dieper niveau decoderen, lees dan ook mijn blog over een Hernieuwde kennismaking met buitenaardsen. Daarbij is het belangrijk om tijdens het lezen te voelen wat er in je lichaam gebeurt en hoe je reageert op de tekst.

Andere gerelateerde blogs: De energie van 11-11-11: steeds dichter bij jezelf en Liefde voor je Lijf. Bewustmakende informatie over vaccins vind je bijvoorbeeld op de website van Door Frankema: Vaccin Vrij!.

Voel je welkom om aan deze workshop deel te nemen. Het maakt niet uit of je hem al eerder hebt gevolgd of de uitzuivering via mijn blog hebt ervaren. Door deze te herhalen, raak je meerdere en steeds diepere lagen in jouw bewustzijn en creeer je steeds meer ruimte in jouw wezen.

Ook hoor ik terug dat de Healing & Meditatiecirkels eigenlijk krachtiger en intenser worden naarmate je ze vaker doet.

We starten om 19.30 uur, de investering in jezelf bedraagt 22. Jouw bijdrage mag je op de avond zelf contant en heel graag gepast, voldoen.

Aanmelden kan via de mail onder vermelding van de datum van de Cirkel, je naam en een mobiel telefoonnummer.

Ik zie ernaar uit je te ontmoeten.


Van hart tot hart,
Germaine Domatilia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten