donderdag 5 september 2013

Cursus Kinderen & Energie (9-12 jaar)

"Ik trachtte het kind te bereiken met een woord,
maar het ging aan hem voorbij, niet gehoord.
Ik trachtte het kind te bereiken met een boek,
maar hij gaf me alleen een verbaasd gebaar.
Wanhopig, wendde ik me opzij
'Hoe kan ik dit kind bereiken?', zeg het mij.
Hij fluisterde in mijn oor en zei:
'Kom, speel met mij'."
bron onbekend

Er worden steeds meer (hoog)gevoelige en nieuwetijdskinderen geboren. Intuïtief goed ontwikkelde kinderen, die erg open staan voor prikkels uit hun omgeving. Deze kinderen zijn vaak gevoelig voor stemmingen van mensen of spanningen tussen mensen, hebben soms moeite om zich te concentreren, kunnen emotioneel reageren op hun omgeving of angstig zijn.
Speciaal voor deze kinderen, organiseer ik de cursus Kinderen & Energie. In de cursus leren de kinderen hun eigen energie beter kennen. Met behulp van meditatie, visualisatie- en energieoefeningen ontdekken ze de energetische werkelijkheid.


(Hoog)gevoelige kinderen worden zich bewust van hun eigen energie en die van de ander. Ze leren ongewenste energie herkennen en krijgen instrumenten aangereikt om zich van ongewenste energie te zuiveren. Zodat ze beter in hun kracht kunnen blijven en daarmee beter in balans.

Ouderworkshop
De kindercursus is inclusief een bijbehorende ouderworkshop. Kinderen maken in de cursus (nader) kennis met de energetische werkelijkheid. Omdat deze wereld soms (ver) buiten onze dagelijkse realiteit staat, biedt de ouderworkshop je de mogelijkheid aansluiting te vinden bij de belevingswereld van je kind en bij hetgeen het kind doet in de kindercursus.

Voor wie?
De kindercursus is voor alle (hoog)gevoelige en (nieuwetijds-)kinderen van 9 tot 12 jaar. De cursus is niet bedoeld om specifieke en/of individuele (gedrags)problemen op te lossen. Daarvoor kun je het best een afspraak maken voor een individuele sessie.

Nadere informatie en aanmelden kan via de website.

Hartegroet,
Germaine Domatilia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten