vrijdag 1 november 2013

Vandaag bestaat de praktijk precies 5 jaar...

Op 1 november, de eerste dag van het Keltische nieuwe jaar, Allerheiligen... destijds nooit bij stilgestaan. Wonderlijk genoeg was ik gisteren sinds jaren weer eens bij mijn laatste werkgever, op de afscheidsreceptie van een oud-collega, 5 jaar eerder mijn laatste werkdag... bijzonder hoe de dingen lopen.... Ik voelde vandaag vooral de behoefte om naar binnen te keren en stil te staan bij de achterliggende periode... Bovenal voelde ik de behoefte om mijn dankbaarheid vorm te geven... voor de mooie, diepe, intense ontmoetingen, de ongelofelijke groei, dat ik mijn Zijn mag leven... hoe mooier dan met een Despacho... dankbaar voor iedereen die ik de afgelopen 5 jaar in de praktijk heb mogen ont-moeten... Namaste

Geen opmerkingen:

Een reactie posten