zondag 5 januari 2014

Een nieuwjaarswens uit de praktijk...

'Wakan Tanka, Great Mystery,
Teach me how to trust
my heart, my mind, my intuition,
my inner knowing,
the senses of my body,
the blessings of my spirit.
Teach me to trust these things
so that I may enter my Sacred Space
and love beyond my fear,
and thus Walk in Balance
with the passing of each glorious Sun.'
~ Lakota prayer* ~

Mijn wens voor jou voor het nieuwe jaar. Verwoord in een gebed. Een gebed dat de Essentie van het bestaan verwoord. Mijn bestaan. Geraakt door de eenvoud, ontroerd door de Waarheid, getroffen door de Heelheid en de Liefde die erin doorklinken. De Stilte...

Wanneer we leren luisteren naar de Stilte, leren we de taal van het Hart verstaan, de taal van Liefde. Hoeven we niet meer te twijfelen, maar kunnen we vertrouwen. Kunnen we ons vol vertrouwen overgeven aan de stroom van Leven. De stroom van Liefde.

Onze passie volgen in het moment. Niet gehinderd door beperkende gedachten, maar liefhebben voorbij angst, voorbij wat hoort. Die Liefde onbelemmerd laten stromen waar ie ook heen wil, die Liefde belichamen, die Liefde Zijn.

Die Liefde, dat Leven, dat volle potentieel dat door jou en door mij heen, geleefd wil worden. Dat potentieel dat Liefde is, in jou, in mij, in iedereen...

Als we zo zouden leven in het nieuwe jaar, hoe zou de wereld er dan uitzien...

Voor jou en jouw dierbaren een stralend jaar, vol van Licht en vol van Liefde. Waarin steeds meer van jouw Essentie, jouw ware Zelf mag schitteren in de stof...

Namaste,
Germaine Domatilia

 * 'Wakan Tanka, Groot Mysterie,
Leer me te vertrouwen op
mijn hart, mijn gedachten, mijn intuitie,
mijn innerlijk weten,
de zintuigen van mijn lichaam,
de fluistering van mijn ziel.
Leer me hierop te vertrouwen
zodat ik mijn Heilige Ruimte binnen kan gaan
en kan liefhebben, voorbij angst
en daardoor in Balans kan Lopen
met het voorbijgaan van iedere schitterende Zon...'
~ Gebed van de Lakota Indianen ~


AGENDA


Healing & Meditatiecirkel

woensdag 15 januari a.s. van 19.30-21.30 uur


woensdag 12 februari a.s. van 19.30-21.30 uur


zaterdag 1 februari a.s.van 10-16 uur

Groeien in bewust Zijn (info volgt)
woensdag 29 januari a.s. van 19.30-21.30 uur

Om de kracht van jouw gevoeligheid te ontdekken en te ontwikkelen...
start zaterdag 8 februari 2014, 3 dagen
van 10-16.30 uur
De introductieworkshop Mediumschap & Trance-healing staat gepland op maandag 20 januari a.s.

Waarin (trance-)healing centraal staat...
start zaterdag 18 januari a.s., 3 dagen
van 10-16.30 uur


Voor verdieping in het contact, de boodschap en de healing...start zaterdag 25 januari a.s., 3 dagen van 10-16.30 uur

Voor (hoog)gevoelige & nieuwetijdskinderen...
start woensdag 15 januari a.s., van 15-16.30 uur

Voor (hoog)gevoelige & nieuwetijdsjongeren...
start
donderdag 16 januari a.s., van 19.30-21 uur

* bijbehorende Ouderworkshop maandag 13/01 van 19.30-21.30 uur

Inwijdingen in de Munay-Ki - op afspraak

Inwijdingen in de Nusta Karpay - op afspraak

Nusta Karpay weekend -
zaterdag 12 & 13 april a.s. van 10-16 uur

Groeien in Heelheid - Weektraining in Noord-Frankrijk
zondag 20 t/m vrijdag 25 april in Aubenton, Franse Ardennen. Info volgt... 


Informatie & inschrijven


INSPIRATIE

No mud,
No Lotus...
Thich Nhat Hanh
Meer inspiratie?
Word mijn vriend op Facebook, volg me op Twitter of LinkedIn, of neem eens een kijkje op mijn blogspot!
Voel je vrij om dit bericht te delen met geïnteresseerden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten