maandag 28 april 2014

Nog zo'n mooie reactie...

Let the past go the hurt will fly awayNog zo'n mooie reactie van een lieve cliente n.a.v. een persoonlijke sessie...

Lieve Germaine,

Wow… Diepe indruk heb je op mij gemaakt, omdat jij jij bent. Je bent zo mooi, warm, liefdevol, puur, echt en gevoelig. Ik ben je zo dankbaar voor de ervaring die je me hebt gegeven.

Wat me weinig gebeurt en lukt is echt de energie te voelen stromen door mijn gehele lijf. Ik voel zelfs mijn voeten weer, warm!

Ik voel me gezien en begrepen, vooral op gevoelsniveau. Zonder woorden lijk je me al zoveel beter te kennen en begrijpen dan mijn omgeving doet. Dat is zo mooi en bijzonder en gelijk ook pijnlijk.

Denk omdat dat voelt er alleen in te zijn (het niet kunnen delen/uiten) maar helpend is wel dat je me erop wees dat ik nooit écht alleen ben. Al is dat best moeilijk bij te komen en mee om te gaan. Ken juist wel dat ik graag op mezelf ben, want dan voel ik me vaak het prettigst en dichtst bij mezelf. Heb enorm veel geschreven over mijn ervaringen en wat me raakt. Voel me een soort spraakwaterval die niet echt weet wat ik ermee moet of kan. Het er maar laten zijn probeer ik, voel dat er veel verdriet ook zit, maar emotie uiten doe ik eigenlijk weinig. Het weer buiten past iig wel goed bij hoe ik me voel. Zoveel beweging, warmte, zon, maar ook bliksem regen en hagel. Zo gaaf! Ben je intens dankbaar voor dat jij jij bent en dat je op mijn pad bent gekomen. Heb je nu al met liefde in mijn hart gesloten

Liefs

www.germainedomatilia.nl/persoonlijke-sessies.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten